hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت هفتم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت7

دانلود قسمت هفتم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت7

قسمت 7 سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی  دوشنبه 13 بهمن 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه داستان سریال قورباغه

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

اسامی بازیگران سریال قورباغه
سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی
 خلاصه  قسمت 6 سریال قورباغه
در خلاصه ی داستان این قسمت آمده است: « همیشه شبیه یه آهنربا بودم که ترکش ها رو به سمت خودش می کشید. اما این بار قضیه فرق می کنه. کسی که منفجر می شه منم. کسی که تیکه هاشو جمع می کنه شمایین.»
رامین بعد از کابوسی که فرانک به جانش می اندازد و ایستادن دوازده ساعته اش سر چهار راه دوباره به سراغ فرانک می آید تا انگشت بریده شده اش را پس بگیرد و می گیرد اما دیگر خاصیت گذشته را ندارد. ماده ای که روی انگشت بود بعد از این که خود رامین را تحت تاثیر قرار می دهد دیگر تمام می شود و انگشت بریده شده نیز بلااستفاده می شود.
رامین که همه جا تحت تعقیب است پاسپورتش را می گیرد و در پی فرار از کشور است در این میان فرانک نیز که خاصیت ماده ی اسرار آمیز او را تحت تاثیر قرار داده است سعی می کند رامین را راضی کند تا با پیدا کردن کمی دیگر از آن ماده به ترکیبش دست یابند و آن را تولید کنند.
اما رامین که گذشته و حال فرانک را دیده است اعتمادی به او ندارد و پیشنهاد او را رد می کند اما خودش به سراغ نوری می رود. رامین سعی می کند اعتماد نوری را جلب کند و در خانه و کنار او ماندگار شود. رامین سعی می کند نوری را به اطرافیانش مشکوک کند تا بتواند بتواند آن جا جایی برای خودش بیابد.


1- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 7 با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 7 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت7با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت7با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 7 با همه کیفیت ها

 تیزر سریال سریال قورباغه قسمت 7

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد